Veel gestelde vragen

Hieronder staan een aantal vragen (en uiteraard antwoorden) op vragen die voor kunnen komen bij het gebruik van deze website. Mocht er toch nog een vragen boven komen drijven, neem dan vooral contact met ons op.

Alle betalingen worden gedaan met Mollie. Zo zijn we er zeker van dat we een veilige betalingsmethode kunnen bieden. Jouw betaling zal worden verricht aan Mollie, die de betalingen verzamelt voor ons en deze vervolgens aan ons overmaakt. Dat is de reden dat jij op jouw bankafschrift Mollie ziet staan.

Momenteel verzenden wij enkel binnen Nederland. Wilt u een product toch ergens anders heen laten sturen, neem dan even contact met ons op, dan kunnen we kijken wat we kunnen regelen.

Wij maken gebruik van Mollie voor de betalingen in de webshop. Mollie is 1 van de grootste partijen in Nederland die de betalingen regelen voor vele webshops. Zij zorgen er dan ook voor dat alles zo veilig mogelijk verloopt. Uiteraard moet je ook zelf ervoor zorgen dat uw eigen computer of telefoon genoeg beveiligd is.

Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling toch niet helemaal bij je huis past, of dat er een andere reden is dat je het graag zou willen terugsturen. In dat geval is het mogelijk om een artikel terug te sturen, je doet dit door even contact met ons op te nemen via webshop@beautifulbycharell.nl

Er zijn wel enkele uitzonderingen, de volgende artikelen kunt u NIET retourneren:

  • Speciaal aangevraagde producten
  • Producten die op verzoek zijn gemaakt (naam armbandjes bijvoorbeeld)
  • Oorbellen (dit i.v.m. de hygiëne)
  • Artikelen in de uitverkoop/sale kunnen  niet teruggestuurd worden

Momenteel bieden wij enkel iDeal betaling aan. Dit is de meest gebruikte methode in Nederland en heeft bijna iedereen tot zijn beschikking. Mocht dit niet voldoende zijn, laat het ons dan weten, dan proberen we te kijken of er een andere betalingsoplossing geboden kan worden. Bij voldoende aanvraag voor iedereen ook andere methodes aan kunnen gaan bieden.

Ga naar de bovenkant